Соціо-ігровий стиль роботи
вчителя
Придивившись до
картини, можна виявити цікаву деталь. Сидить (!) всього одна людина — вчитель.
Решта свої обчислення виконують стоячи, маючи можливість вільно рухатися по
класу. Сьогодні частіше трапляється навпаки: дорослий ходить по навчальній
кімнаті, а його вихованці, як в гамівних сорочках, слухняно сидячи на своїх
місцях, нудьгують.
В соціо-ігровій педагогіці основне місце займають пошуки способів такої
«режисури уроку», щоб учитель міг з центру учнівської уваги йти в тінь, даючи
своїм учням можливість самореалізовуватися. І тим самим викликати у них появу
ділових інтересів один до одного. А трохи пізніше — виявлення в собі нового
почуття, пов'язаного з реальним відчуттям своєї згуртованості.
Час від часу кожному вчителю
необхідно «струшувати» (оновлювати) своє уявлення про те, що таке урок і що
таке освіта. Вчителям потрібно, щоб на їх уроках учні використовували власний
життєвий досвід, власні асоціації, живе мислення, неповторну виразність, індивідуальну
уяву. А це все можна «розбудити» з допомогою спеціальних вправ, якими
театральні педагоги користуються при навчанні акторів.
Нудне життя на уроці, беземоційна освіта при сучасному розмаїтті
телевізійних і комп'ютерних навчальних програм виявляються в очах учнів ой як
неконкурентоспроможними. Тому-то у сучасного вчителя і виникає потреба в таких
навчальних технологіях, які тренували б в дитині вміння і прагнення постійно
відкривати для себе в навколишній дійсності вражаючий світ людського душі і примножувати
її багатства.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар