неділя, 26 листопада 2017 р.

Заняття курсу «Адетка кадета» на тему:
«Завтрашній характер у сьогоднішньому вчинку»


Мета:  навчити давати моральну оцінку вчинкам, показати, з яких позицій можна розглядати вчинки оточуючих; формувати позитивні риси характеру; розвивати вміння прогнозувати наслідки вчинків та корегувати свою поведінку; надати можливість через ситуативні приклади побачити себе; виховувати прагнення вдосконалюватись.
Обладнання: мультимедійний супровід, світлофор, пазли, планшети, ситуативні картинки, валіза знань.
Форма роботи: групова
Хід заняття
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація знань, умінь, навичок
1.     Валіза досвіду
ІІІ. Мотивація діяльності, повідомлення теми та мети.
     2.Вірш «Чемний Вася»
Хто головний герой? Дайте йому характеристику.  Чи впізнали ви себе в ньому? Що порадите йому? ( Щоб слова співпадали з діями)
Сьогодні ми поговоримо про вчинки. Адже життя людини складається з малих та великих подій.  Кожен день ми робимо різні вчинки. За гарні нам дякують, за погані – засуджують.  Що таке вчинок?
Вчинок – завершена дія з певною метою, намірами та наслідками, рішуча активна дія  в складних умовах.
Відома східна приказка: "Посій вчинок - пожнеш звичку, посій звичку - пожнеш характер, посій характер - пожнеш долю". Акцент у ній правильно поставлений на людських вчинках, які, повторюючись, стають звичними, закріплюються в рисах характеру, становлячи його сутність, впливаючи на становище людини в суспільному житті й на ставлення до неї інших людей. Система звичних дій і вчинків - фундамент характеру людини.
ІУ. Робота над матеріалом заняття
1.     Ситуативні завдання для груп з використанням різних методів їх розвязання (робота з планшетами):
1гр. -  Ситуація: вас штовхнули
   Метод: світлофор
         2гр. -   Ситуація: друг запросив після школи погуляти до лісу.
              Метод: пазлів
        3гр.-     Ситуація: ви розбили скло
               Метод: драбинка дій
       4гр. -   Розподіл гарних та поганих вчинків, дій, життєвих понять
             Метод: два сосуди
Висновки: подумати, правильно оцінити (відповіді дітей).
2.     Оцінка вчинків оточуючих
Чи завжди ми правильно оцінюємо вчинки інших? Чи завжди розуміємо?
Робота з відео. Одна половина дітей дивиться відео, де хлопці біжать по льоду, а інша половина – де вони врятовують людину.
Методом дебатів оцінити вчинок хлопців, пояснити свій вибір(терези та кульки зеленого та червоного кольору).Запросити для співрозмови хлопців, які у місті Кам’янському врятували дівчинку.





У. Рефлексія
Наповнення сосудів: позитив та негатив.
Вірш І.Копиленка «Джерело»
УІ. Підсумок
Висновок: перед тим, як оцінювати вчинки інших, необхідно зрозуміти,що було причиною.


Немає коментарів:

Дописати коментар